Viziunea, disponibilitatea de a astepta si maturitatea sunt principalele probleme din antreprenoriatul online romanesc, desi capitalul initial este destul de greu de obtinut. Citeste in continuare sfaturi si opinii despre acest segment, de la specialisti cu experienta in online care vor fi vorbitori in cadrul evenimentului Online Business Forum 2011.
  • Dragos Roua: Sa te feresti de succesul rapid

Dragos Roua, antreprenor online, considera ca daca un blog nu are versiune mobila pierde o felie importanta de audienta. “Traim intr-o lume care se misca extrem de repede iar viteza de reactie la mesajele pe care le emiti, ca si creator de continut online, e fundamentala. Daca nu reusesti sa iti expui mesajul si la o audienta "mobila", pierzi foarte multe potentiale reactii”, spune Roua.
  • Frunzetti: Trebuie sa te apuci de antreprenoriat. Azi.
Mugur Frunzetti, antreprenor in online, considera ca, treptat, tot mai multe realitati ale existentei offline (traditionale) vor migra catre online. “Fie ca ne place sau nu, shopping-ul, socializarea sau entertainmentul deja au inceput migrarea, cine stie ce urmeaza. Poate vom deveni atat de cyber incat vom uita sa ne mai bucuram de realitatea offline”, spune el.


Citeste integral pe wall-street.ro .


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.