In ciudat perceptiei generale ca Google angajeaza doar ingineri foarte buni, de fapt compania ofera si foarte multe locuri de munca in domeniul marketingului, al vanzarilor online. Iar cei care aplica pentru aceste joburi nu trebuie sa fie doar economisti, absolventi de marketing ori specialisti in online.

  • Ce trebuie sa faceti pentru a fi recrutat?

CV-ul trebuie sa fie consistent, sa contina cele mai importante realizari ale candidatului, sa precizeze activitatile extracuriculare ale acestuia, sa nu aiba greseli de gramatica si sa includa toate datele de contact ale candidatului”, a mai explicat Heilig. Pe de alta parte, in cadrul interviului trebuie sa fiti pregatit sa vorbiti despre dumneavoastra, sa stiti sa raspundeti la intrebari legate de felul in care rezvolvati in general problemele dificile, despre abilitatile de lider (cum lucrati cu colegii, dar si cum ii conduceti), despre ce experienta relevanta aveti in domeniul pentru care ati aplicat.

Inainte de interviu, recapitulati lucrurile de baza. Uitati-va la cerintele jobului si vedeti cum se aplica experienta la acel domeniu. Fiti sigur ca stiti anumite date despre companie: de exemplu, cine este directorul general sau care sunt cele mai importante produse si servicii ale Google. Daca sunteti intrebat ce parere aveti despre un anumit produs ori serviciu, evitati raspunsurile de genul “Este perfect”. Oferiti exemple, nu teorie sau raspunsuri stereotip.

Citeste integral pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.