“ Nu lucram la o platforma care sa devina inca o retea de socializare", a afirmat, Hugo Barra, managerul segmentului de dezvoltare de produse mobile la Google, in cadrul unui forum la Monaco., conform Wall-Street.
Retelele de socializare au inregistrat in ultimii ani cresteri spectaculoase in privinta numarului de utilizatori, dar si a veniturilor din publicitate, devenind competitori tot mai importanti pentru companii precum Google sau Yahoo.
Eric Schmidt, CEO-ul celui mai mare motor de cautare la nivel mondial, afirma in septembrie ca gigantul de internet intentioneaza sa adauge aplicatii de socializare site-urilor sale, mai degraba degraba decat sa lanseze o retea precum Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Uniunea Europeană ar trebui să instaleze de 8 ori mai multe puncte de...
Sursa: wall-street.ro