Ce te impinge sa dai "Like" pe Facebook unui brand? Care sunt motivele pentru care apesi butonul "imi place" pe cea mai mare retea de socializare din lume?
Compania de cercetare ExactTarget raspunde la aceasta intrebare printr-un studiu, prezent pe Manafu.ro
  • Cei mai multi dintre cei care apasa butonul de "like", aproximativ 40% dintre respondenti, o fac in speranta ca vor pimi discount-uri sau promotii la anumite produse si servicii asociate cu brandul in sine.
  • 39% dintre ei considera ca daca dau like unui brand se indentifica cu acesta, devenind astfel un mijloc de exprimare a personalitatii, mijloc de a atrage si a arata prietenilor ce afinitati au.
  • O a treia categorie de persoane care dau "like" sunt cei care vaneaza mostre, produse sau cupoane gratuite. Doar 34% urmaresc un brand pentru ca sunt real interesati de activitatea desfasurata de respectivul brand.
  • 25% percep "like"-ul ca pe un "pasaport" catre accesul liber la continutul privat pe care un brand sau o companie il poate avea.
  • Cei mai putini, 13%, folosesc like-ul ca pe un mod de a interactiona cu alte persoane ce impartasesc aceleasi afinitati.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.