Povestea infiintarii companiei celui mai popular motor de cautare, Google, a atras atentia si regizorilor.
O casa de productie a achizitionat drepturile pentru ecranizarea unei carti cu acest subiect. Pelicula va fi realizata de Groundwell Productions, cu un scenariu inspirat de volumul "Googled: sfarsitul lumii pe care o cunoasteti", scris de americanul Ken Auletta, scrie Cotidianul.

Anul acesta, la 1 octombrie, producatorii de la Hollywood vor lansa in cinematografe si povestea retelei de socializare Facebook, regizata de David Fincher. Intitulat "The Social Network", filmul va avea un slogan de promovare pe cat de incitant, pe atat de sugestiv pentru succesul Facebook: "Nu poti castiga 500 de milioane de prieteni fara sa iti faci si cativa dusmani".


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.