Apple a introdus propria retea pentru a vinde publicitate video si interactiva in diferite aplicatii, care au alimentat o adoptie rapida a terminalelor Apple. Compania a anuntat ca deja a vandut anunturi in valoare de 60 milioane dolari, scrie Wall-Street.
Acest caz a provocat o disputa intre Google si Apple dupa ce compania care detine cel mai popular motor de cautare sustine ca nu este legal ca reteaua sa de publicitate sa excluda alte terminale decat cele produse de Apple.
Disputa vine la o luna dupa ce autoritatile antitrust din Statele Unite au incheiat o ancheta in care s-a stabilit daca Google detine monopol in segmentul reclamelor mobile.
Potrivit unor surse apropiate situatiei, autoritatile americane au inceput deja ancheta, desi nu este clar daca aceasta va fi trimisa Comisiei Federale de Comert (FTC), care a supervizat recentele investigatii Google.
Citeste articolul intregral pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Sursa: Academia Catavencu
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro