Apple a introdus propria retea pentru a vinde publicitate video si interactiva in diferite aplicatii, care au alimentat o adoptie rapida a terminalelor Apple. Compania a anuntat ca deja a vandut anunturi in valoare de 60 milioane dolari, scrie Wall-Street.
Acest caz a provocat o disputa intre Google si Apple dupa ce compania care detine cel mai popular motor de cautare sustine ca nu este legal ca reteaua sa de publicitate sa excluda alte terminale decat cele produse de Apple.
Disputa vine la o luna dupa ce autoritatile antitrust din Statele Unite au incheiat o ancheta in care s-a stabilit daca Google detine monopol in segmentul reclamelor mobile.
Potrivit unor surse apropiate situatiei, autoritatile americane au inceput deja ancheta, desi nu este clar daca aceasta va fi trimisa Comisiei Federale de Comert (FTC), care a supervizat recentele investigatii Google.
Citeste articolul intregral pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Sursa: Academia Catavencu
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro