Prietenii utilizatorilor americani de Facebook urmeaza sfatul acestora in ceea ce priveste decizia de cumparare si de recomandare a brandurilor, arata un studiu recent citat de publicatia eMarketer.

Mai mult de doua treimi dintre utilizatorii americani de Facebook sustin ca referintele postate de prietenii lor pe Facebook ar putea influenta achizitionarea unui produs sau vizitarea unui retailer, potrivit companiei de consultanta Morpace.

Paginile pentru fani (n.r. - Fan pages) sunt folosite de 41% dintre respondenti pentru a arata prietenilor ce produs sa aleaga, scrie Wall-Street.ro.

De asemenea, studiul Morpace mai arata ca reducerile sunt printre motivele pentru care 37% dintre utilizatorii Facebook opteaza pentru paginile fanilor. In medie, utilizatorii sunt fani a noua pagini.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.