John Herlihy, viceresedintele operatiunilor globale de publicitate, a declarat in cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc in Irlanda, ca viitorul computerelor este mobil si este legat de browserele web, iar zilele computerelor de tip desktop sunt numarate, scrie The Telegraph.
"In maximum trei ani, desktop-urilor vor fi irelevante. In Japonia, majoritatea cercetarilor sunt facute prin intermediul telefoanelor inteligente si nu prin computere", a declarat acesta, potrivit Wall-Street.

Declaratia acestuia intareste viziunile directorului executiv al Google, Eric Schmidt. Acesta a anuntat anterior ca grupul IT se considera mai mult o companie dedicata terminalelor mobile.

"Mobilitatea face informatiile universal accesibile. Dupa ce informatia s-a multiplicat si este mai greu de sortat, cautarile vor deveni mult mai importante. Acestea vor crea noi oportunitati pentru antreprenorii ce vor crea modele de business care sa fie mai intai omniprezente si apoi profitabile", a declarat Herlihy.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.