"Ne uitam pe retelele de socializare precum Facebook sau LinkedIn numai pentru candidatii care aplica la joburi pentru pozitiile inalte, pentru a afla ce fel de personalitate au, care le sunt hobby-urile si experienta profesionala. Pentru pozitiile de junior nu ne intereseaza aceste aspecte", a declarat Sorin Faur, HR services director in cadrul companiei de audit si consultanta BDO Romania, care are 150 de angajati pe piata locala, conform ZF.
Cei mai multi candidati europeni respinsi in baza datelor de pe internet sunt in Marea Britanie (41 de procente). In Germania procentul se ridica la 16%, iar in Franta la 14%. In SUA, procentul celor respinsi se ridica la 70%.
Principalul motiv pentru respingerea candidatilor este "scriere de comentarii nepotrivite de acestia pe internet". Recruiterii au mai admis ca sunt influentati negativ de pozele sau videoclipurile de pe internet ale celor care aplica pentru un job.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
TEDi continuă expansiunea în România și se apropie de borna de 40 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Hamas acceptă propunerea de armistițiu, în timp ce Israelul bombardează Gaza
Sursa: wall-street.ro