Consumatorii vor alege telefoane inteligente, vor utiliza tot mai mult Internetul mobil in banda larga si retelele sociale, dar vor avea asteptari tot mai ridicate, iar operatorii vor infrunta o competitie tot mai mare si vor trebui sa fie flexibili si inventivi pentru a se diferentia. Acestea sunt doar cateva dintre tendintele pietei telecom in 2010.

  • Succesul telefoanelor inteligente va continua, dar cea mai importanta batalie se va da pe piata de cautare cu ajutorul dispozitivelor mobile, miza care ar putea trece neobservata de catre analisti sau mass media.

  • In 2010, utilizatorii si rata de utilizare a serviciilor mobile Voice over Internet Protocol (VoIP) se vor dezvolta de la o simpla nisa la o tendinta principala, datorita aparitiei de noi servicii care combina caracteristicile protocolului internet cu experienta transmisiei de date audio pe mobil.

  • Numarul conexiunilor mobile broadband intre laptop-uri, netbook-uri si telefoane smart ar putea totaliza in acest moment 600 de milioane.

  • In 2010, sectorul global de telecomunicatii se va concentra serios asupra reducerii emisiilor directe sau indirecte de dioxid de carbon. Aceasta industrie, care ofera servicii unui numar de patru miliarde de clienti, fiecaruia revenindu-i in medie 1,5 linii de telefonie, genereaza emisii de 183 de milioane de tone de dioxid de carbon pe an. Acest volum reprezinta aproape 0,7% din emisiile globale, procent comparabil cu cel din industria auto sau aviatie.
Citeste integral top tendinte telecom in 2010 pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.