In viitor, casele de productie vor stabili planurile tarifare, precum si durata inchirierii.
Pana in prezent, YouTube a intampinat dificultati in incercarea de a stabili parteneriate majore, astfel ca s-au orientat catre producatorii independenti. De altfel, filmele oferite sunt promovate cu ocazia festivalului Sundance Film Festival, cel mai mare din Statele Unite, dedicat productiilor independente. Pe langa acestea, YouTube mai are de gand sa ne tenteze cu filme educationale, de sanatate si fitness. Este posibil ca cei care vor gusta o asemenea oferta sa nu fie foarte multi. Popularitatea serviciului va creste din momentul in care YouTube se va intelege cu una sau mai multe dintre marile case de productie (Warner, Lionsgate etc.), arata go4it.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Când se deschid cele trei târguri de Crăciun din București organizate de PMB...
Sursa: kudika.ro