IAB Romania anunta etapa finala a proiectului de autoreglementare a industriei romanesti de Internet, care consta intr-un cod de conduita pentru site-urile care vor sa adere la acest proiect, si o marca de incredere efectiva, o vigneta care certifica respectarea acestui cod.
Codul de autoreglementare va fi adoptat la urmatoarea Adunare Generala a Asociatilor IAB Romania si va fi prezentat pietei romanesti de Internet in cadrul unui eveniment dedicat, "Internet responsabil", care va avea loc luni, 26 octombrie 2009, la Sala Atelier din cadrul Teatrului National Bucuresti. Evenimentul este organizat de Legalnet si IAB Romania, potrivit Wall-Street.

Atat codul de autoreglementare, cat si conferinta care il va prezenta au rolul de a armoniza relatia dintre furnizorii de servicii si continut pe Internet, companiile implicate in publicitatea online, utilizatorii acestor site-uri si autoritatile care ii reprezinta.

Codul de conduita propus reuneste reguli de responsabilitate agreate de website-urile aderante, atat din perspectiva continutului, cat si din cea a publicitatii afisate, si a unor minime reguli in ce priveste activitatile de comert electronic.

Mai multe detalii gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.