In cadrul unei conferinte de presa la care au participat fondatorul Sergey Brin si directorul executiv Eric Schmidt, cei doi au recunoscut ca, desi Google se extinde in mai multe zone, sisteme de operare, aplicatii, carti online si publicitate online de tip display, mai mult de 90% din veniturile companiei vin din cautarile online, scrie Wall-Street.
"In tehnologie, te dezvolti sau mori", a declarat Schmidt. Cu toate acestea, compania nu angajeaza cu aceeasi rapiditate cu care a facut-o in trecut, desi ar ajuta la acoperirea mai eficienta a schimbarilor care au avut loc in ultimii ani. "Nu sunt sigur daca ne vom dubla personalul pe care il detinem acum", a declarat Brin.
De la focusul catre segmentul consumer, Google si-a mutat accentul in piata companiilor cu noi lansari de aplicatii. Dezvoltarea pentru cele doua piete nu va fi la fel de diferita pe cat cred unii observatori, a declarat Brin.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro