Pe masura ce absolventii de facultate si concediatii crizei iau cu asalt site-urile de recrutare, companiile au gasit o noua modalitate de triere a potentialilor angajati: postarea de oferte de job pe site-ul de microblogging Twitter.
Corporatii precum Microsoft sau Viacom au decis sa scape de corvoada cautarii printre miile de CV-uri depuse pentru un job anuntat pe site-urile de recrutare, preferand in schimb Twitter-ul, un site inca nesufocat de anunturi, noteaza Wall-Street.

Pentru angajatori, Twitter, care permite redactarea de mesaje nu mai lungi de 140 de caractere, ofera la un pret mult scazut fata de site-urile de recrutare o platforma optima de comunicare intre companie si potentialii angajati. In plus, companiile pot targeta si persoane cunoscute in spatiul virtual, care pot propaga cu rapiditate mesajul, contribuind astfel indirect la crearea unei imagini pozitive angajatorului.

Cei in cautarea unui job pot subscrie sa primeasca anunturile regulat, pe contul de Twitter sau se pot abona la un serviciu online prin care primesc informatii cu privire la ofertele de slujbe. Totodata, aceste persoane care urmaresc ofertele de job-uri prin microblogging sunt, de obicei, persoane care lucreaza in online sau care au o stransa conexiune profesionala cu acest mediu, ceea ce le faciliteaza alegerea companiilor in cautare de angajati.

De exemplu, o companie de productie video americana si-a angajat o persoana responsabila de relatiile cu mass media prin Twitter. “Aveam nevoie de o persoana specializata in comunicare. Unde altundeva sa o gasesti decat pe site-urile cu profil comunicational?”, sustine managerul companiei, care a postat anunturi pe Twitter.

Mai multe detalii gasiti aici.



Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.