Pana aici nimic bizar, avand in vedere ca deseori reclamele sunt modificate in asa fel incat sa reprezinte toti consumatorii tintiti (n.r. in SUA populatia de culoare este numeroasa, drept si prin urmare este normal ca aceasta sa fie reprezentata in reclame) insa persoana care a editat reclama a omis sa schimbe si culoarea mainilor. Astfel gigantul IT Microsoft a fost pus intr-o situatie extrem de delicata.
Oficialii companiei au anuntat ca imaginea buclucasa a fost retrasa si ca vor fi facute investigatii pentru a afla cine e responsabil de editarea ei.
Insa pana a fi retrasa de pe piata, fotografia cu pricina a circulat ceva vreme pe internet facand deliciul blogosferei. Astfel, cativa bloggeri au sugerat ca Microsoft incearca sa impace toate pietele folosind o reclama cu o persoana care are atat fata alba, cat si mainile negre.
"Fata alba si mana neagra inseamna de fapt armonia interrasiala. Vrea sa arate (n.r. fotografia) ca o persoana poate fi si alba si neagra, si batrana si tanara in acelasi timp", a afirmat un blogger.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum se simte Ada Galeș la aproape un an după diagnosticul de cancer: Mi-a...
Sursa: kudika.ro