Contrar semnalelor negative venite din piata, anul 2008 a fost unul bun pentru toate liniile de business ale operatorului Media Sat, unul din principalii jucatori de pe piata romaneasca de telecomunicatii business to business, finalul sau fiind marcat de lansarea brandului Alonia, primul messenger romanesc cu functionalitati complete de comunicare online.
Compania de telecomunicatii B2B a fost fondata in 1997 si are un capital integral privat, fiind parte a grupurilor Media Pro si Computerland.

“In '97, cand ne-am lansat, practic am pornit cu partea de broadcasting si Internet. Intr-adevar, serviciile de broadcasting nu sunt cunoscute utilizatorilor finali si nu beneficiaza de o mediatizare sau de o expunere foarte mare, desi fara ele, munca televiziunilor ar fi o corvoada. Mai mult, chiar daca aceasta piata, de broadcasting, este una extrem de mica, ea este extrem de stabila”, a declarat pentru Wall-Street Roxana Patrascu, business development director Media Sat.

Astazi, afacerea Media Sat este impartita in patru categorii – Internet, telefonie, computer telephony (cu servicii call center si aplicatii), plus partea de broadcasting pentru televiziuni si pentru doua dintre platformele de DTH, Digi si Max TV.

In total, Media Sat are 1.500 de clienti business – pentru servicii de Internet si telefonie, care sunt principalele tipuri de servicii solicitate de companiile din Capitala. Printre acestia se numara postul de televiziune PRO TV, Aeroportul International Henri Coanda, Danone, clubul sportiv Dinamo, Pegasus etc.


Tara lui Alo

Alonia este primul messenger romanesc cu functionalitati complete de comunicare online. Messenger-ul Alonia este foarte util pentru ca in el poti comunica atat cu toti prietenii care au cont aici, dar si cu cei din Yahoo, Google Chat, MSN si AIM. Messenger-ul Alonia poate fi folosit si ca agenda telefonica. Acest serviciu permite utilizatorilor sa comunice pe telefon sau videotelefon. Ei pot comunica text in timp real, pot schimba poze sau pot citi cele mai proaspete informatii.

Pana in prezent, Tara lui Alo a strans 62.000 utilizatori si 42.000 adrese unice de e-mail si 2.000 de clienti PC to Phone, care sunt, practic, cei care cumpara credit. “Initial, nu ne asteptam sa avem atat de multi utilizatori intr-un timp atat de scurt. Ceea ce ne-am propus a fost ca romanii sa se poata conecta la serviciile noastre si din tara, si din strainatate”, sustine directorul de dezvoltare al Media Sat.

Ideea lansarii brandului Alonia, precum si numele acestuia, i-a venit chiar Roxanei Patrascu. “Am apelat la un joc de cuvinte realizat prin combinarea sintagmei Tara lui Alo cu Romania. Am ales sa lansam acest brand deoarece beneficiem de o infrastructura, de un nod central de telefonie, precum si de alte resurse si know-how.”


Mai multe despre rezultatele financiare si planurile de viitor ale Media Sat cititi in Wall-Street.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.