Dupa mai multe runde de testare si de dezvoltare, Yahoo planuieste sa lanseze o pagina de start revizuita in totatilitate, ceea ce inseamna un pas important pentru eforturile companiei de a deveni din nou atractiva pentru utilizatori, companii de publicitate si investitori.
Schimbarea paginii de start a site-ului a fost unul din primele lucruri pe care noul director executiv, Carol Bartz, l-a dorit. Aceasta a motivat decizia prin nevoia de actualizare, pagina nemaifiind schimbata din 2006, si cea utilitate a portalului, relateaza Wall-Street, citand TGDaily.

Yahoo a anuntat ca pagina de start va reuni "tot ceea ce il intereseaza pe utilizator", inclusiv link-uri catre eBay, Facebook sau Twitter, portaluri care nu tin neaparat de grupul Yahoo. O treime dintre aplicatii vor fi disponibile in partea stanga a paginii, in sectiunea My Favorites, care va putea fi personalizata de utilizatori.

Restul articolului il gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.