Investitorii urmaresc atent serviciul gratuit, numit Morro, in speranta ca vor “musca” din vanzarile de produse de la Symantec si McAfee, care anual genereaza venituri de miliarde de dolari prin protectia in fata atacatorilor computer-elor dotate cu sisteme de operare Windows.
“Pe termen lung, acest serviciu reprezinta o amenintare pentru concurenta”, a declarat Daniel Ives, analist FBR Capital Markets, adaugand insa ca impactul pe termen scurt este mic.
Microsoft a anuntat ca Morro va oferi caracteristici de baza pentru a combate o paleta larga de virusi, care este asemanator cu produsele Symantec si McAfee care costa aproximativ 40 dolari pe an.
Cele mai bine vandute produse ale celor doua companii sunt pachetele de securitate care au functii precum criptare, firewall, protectia parolei, control parental si depozitarea datelor
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
NATO condamnă „acțiunile rău intenționate” de pe teritoriul a șapte state membre
Sursa: wall-street.ro