“Nu este prima incursiune facuta de Microsoft in piata”, a declarat Schmidt in cadrul unui interviu acordat Fox Business News. “Ei fac asta aproape o data pe an. Nu cred ca lansarea Bing va schimba ceea ce facem noi. Noi suntem legati de cautare, noi facem lucrurile de succes prin puterea inovatiei”, a declarat CEO-ul Google.
ComScore, organizatia care masoara traficul pe Internet, a anuntat ca noul motor de cautare a avut in perioada 2-6 iunie o rata de penetrare de 15,5%, in crestere de la 13,8%, cat era in perioada 26-30 mai, pentru generatia anterioara a Microsoft, Life Search. “Aceste date initiale sugereaza ca motorul de cautare Bing a generat interes printre consumatori, rezultand un avant in angajamentul cautarilor si o imbunatatire imediata a pozitiei Microsoft in piata cautarilor”, a declarat Mike Hurt, vice-presedinte ComScore.
Schmidt a declarat ca Google intentioneaza pentru anul viitor sa se axeze pe distribuirea de soft-uri de tip open source, soft-uri pentru telefonie mobila si tehnologie cloud.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Daciana Sârbu, din nou îndrăgostită! Primele imagini cu iubitul ei surprinse...
Sursa: kudika.ro