Business 22 Mai 2009 16:35
Cel mai important aspect in managementul reputatiei online consta in faptul ca doar primele 30 de rezultate afisate in urma unei cautari despre activitatea unei companii sunt cele care conteaza cu adevarat. Optimizarea primelor 30 de pagini afisate si mentinerea unui dialog onest si prietenos cu utilizatorii reprezinta cateva din elementele care contribuie la construirea reputatiei online, considera Laszlo Horvath, presedintele si fondatorul agentiei de marketing online Active Media.
O companie trebuie sa aiba in principal grija de acest top 30 al paginilor gasite, fie ca vorbim de site-ul corporate, fie ca vorbim de bloguri, retele sociale, site-uri care vorbesc despre produsele sau serviciile pe care le oferi. Trebuie sa reactionezi rapid, onest si intr-un mod «prietenos». Este o vorba: adevaratul caracter este dezvaluit in momente dificile. Acelasi lucru se aplica si brandurilor. Trebuie sa ai un brand puternic online, care respira stabilitate si siguranta, intrucat dupa ce aceste momente dificile vor trece, oamenii isi vor aminti acest lucru”, a declarat, pentru Wall-Street, Laszlo Horvath.

Prezent in cadrul unui workshop organizat de Carnation Group, presedintele Active Media considera ca majoritatea companiilor nu acorda foarte multa importanta reputatiei online si intra in panica in momentul in care traverseaza momente economice dificile, precum actuala criza financiara.

A construi o reputatie online solida presupune mult timp si la fel de mult efort. Vestea buna este ca daca ai o reputatie online buna, in momentul in care recesiunea loveste, esti pregatit. De aceea trebuie sa ai grija de aceasta reputatie inainte ca lucrurile neplacute sa se intample. Majoritatea companiilor nu fac asta si apoi intra in panica. Nu este un lucru bun de facut in mediul online. Pe Internet nu poti repara rapid o informatie negativa, in momentul care exista pe Internet, va ramane acolo. Trebuie sa ai grija sa ai cat mai multe reactii pozitive, astfel incat sa poti contracara un comentariu negativ”, spune Laszlo Horvath.

Poti distruge foarte usor o reputatie online. Vestile proaste se imprastie atat de repede online. Oamenii care au avut o experienta proasta cu compania ta vor povesti despre asta altor sapte indivizi, in timp ce o experienta pozitiva o mentioneaza unei singure, maxim doua persoane”, adauga oficialul Active Media.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.