Business 18 Mai 2009 23:20
Hulu, site-ul de video-sharing care contine programe televizate, a inregistrat in luna aprilie o crestere anuala de 490%, anunta compania de cercetare Nielsen.
YouTube isi mentine pozitia de lider in piata clip-urilor online cu aproximativ 5,5 miliarde de vizualizari, in crestere cu 35,5% fata de anul anterior, scrie PC Magazine.

Hulu a adunat in luna aprilie 373,3 milioane de vizualizari, in crestere fata de luna aprilie din 2008, cand a inregistrat 63,2 milioane vizualizari.

Hulu, alaturi de furnizori ca Veoh si retelele de televiziune, si-a petrecut ultimii doi ani incercand sa convinga consumatorii ca Internetul este un loc in care pot viziona foarte bine programele cu lungime intreaga. Vizualizarile din luna aprilie sugereaza ca aceste site-uri au reusit sa convinga publicul”, a declarat Jon Gibs, vice-presedinte Nielsen Online.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.