Scopul reclamei lansate de Google special pentru TV este de a atrage atentia asupra browser-ului Chrome, lansat in septembrie anul trecut, intr-o incercare de a concura cu rivalii Internet Explorer sau cu Mozilla Firefox.
In trecut, compania a evitat marketing-ul traditional sau promovarea prin metode clasice, de tipul acesteia, iar acest lucru s-a intamplat tocmai pentru ca Google a reusit, de-a lungul timpului, sa devina unul din cele mai cunoscute branduri la nivel global, doar prin tehnica de “word of mouth” (din vorba in vorba).
Fata de competitorii sai, Chrome a dat gres in obtinerea unei cote de piata bune, asa cum era de asteptat cand s-a lansat.
Ultimele studii realizate de Net Applications arata ca Internet Explorer a castigat o cota de 66% din piata si ca Mozilla Firefox a muscat din felia detinuta de IE cateva procente, intrucat, in perioadele de scadere ale browser-ului Microsoft, a fost utilizat de 22% din utilizatorii de Internet, iar programul Safari (Apple) a ajuns pe a treia pozitie in top, cu 8 procente.
Pentru Video, clic aici!
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro