Business 12 Mai 2009 18:36
Google, gigantul online care administreaza motorul de cautare pe Internet cu acelasi nume, a lansat prima campanie de publicitate dedicata micului ecran si creata special pentru a promova browser-ul Chrome.
Campania a inceput deja, iar reclama poate fi vizionata la televizor in Statele Unite, potrivit Guardian.com.

Scopul reclamei lansate de Google special pentru TV este de a atrage atentia asupra browser-ului Chrome, lansat in septembrie anul trecut, intr-o incercare de a concura cu rivalii Internet Explorer sau cu Mozilla Firefox.

In trecut, compania a evitat marketing-ul traditional sau promovarea prin metode clasice, de tipul acesteia, iar acest lucru s-a intamplat tocmai pentru ca Google a reusit, de-a lungul timpului, sa devina unul din cele mai cunoscute branduri la nivel global, doar prin tehnica de “word of mouth” (din vorba in vorba).

Fata de competitorii sai, Chrome a dat gres in obtinerea unei cote de piata bune, asa cum era de asteptat cand s-a lansat.

Ultimele studii realizate de Net Applications arata ca Internet Explorer a castigat o cota de 66% din piata si ca Mozilla Firefox a muscat din felia detinuta de IE cateva procente, intrucat, in perioadele de scadere ale browser-ului Microsoft, a fost utilizat de 22% din utilizatorii de Internet, iar programul Safari (Apple) a ajuns pe a treia pozitie in top, cu 8 procente.

Pentru Video, clic aici!


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.