In primele trei luni ale acestui an, modelul Curve a beneficiat de un avantaj datorita disponibilitatii extinse, deoarece este vandut prin intermediul celor mai importanti patru operatori mobili din Statele Unite, in timp ce iPhone este disponibil doat prin operatorul AT&T. De asemenea, Curve a fost ajutat si de promotia “la unul cumparat primesti unul gratuit” oferita de Verizon Wireless, a declarat Ross Rubin, analist NPD.
iPhone a cazut pe pozitia a doua, in timp ce modelul cu touch-screen de la RIM, BlackBerry Storm, oferit de operatorul de telefonie mobila Verizon Wireless ocupa pozitia a treia.
Apple nu a anuntat cat de multe iPhone-uri au fost vandute, dar compania a anuntat ca in timpul celui de-al doilea trimestru financiar incheiat la 28 martie a vandut un total de 3,8 milioane de iPhone-uri. Research In Motion a vandut 7,8 milioane de smartphone-uri BlackBerry pe parcursul celui de-al patrulea trimestru financiar incheiat la 28 februarie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro