Mai mult de 60% dintre utilizatorii Twitter inceteaza sa mai foloseasca serviciul de micro-blogging la doar o luna dupa ce s-au inscris, potrivit celui mai recent raport emis de Nielsen Online.

Rata de retinere a audientei Twitter, sau procentul de utilizatori lunari care folosesc site-ul si in luna urmatoare este de aproximativ 40%”, a declarat David Martin, vicepresedintele Nielsen Online, citat de Wall Street Journal.

“Pentru cea mai mare parte a ultimelor 12 luni, audienta Twitter a scazut sub 30%”, a adaugat acesta.

Twitter a fost creat in urma cu trei ani ca un serviciu de Internet care permite utilizatorilor sa citeasca mesaje compuse din 140 de caractere ale prietenilor sau celebritatilor care le pot trimite de pe telefonul mobil sau computere.

Serviciul a cunoscut o explozie in popularitate datorita unor celebritati precum actorul Ashton Kutcher si cunoscuta vedeta de televiziune Oprah Winfrey, care isi scriu memoriile sau trimit mesaje ce atrag atentia cititorilor in legatura cu stirile de ultima ora.

Presedintele american Barack Obama a folosit Twitter in timpul campaniei din ultimul an, precum si alte celebritati proeminente, printre care jucatorul de baschet Shaquille O'Neal si cantaretele Britney Spears si Miley Cyrus.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.