Intr-un comunicat de presa, compania a anuntat ca nu va mai accepta clienti noi si se va axa pe sustinerea actualilor consumatori pentru a construi noi relatii online.

In 1999, Yahoo a cumparat GeoCities pentru 3,57 miliarde dolari in timpul crizei dotcom din anul respectiv, scrie BBC News.

In punctul sau de culme, GeoCites a atras milioane de conturi active, dar numarul acestora a scazut odata ce utilizatorii au migrat catre site-urile de retele sociale.

Yahoo a anuntat ca existentele conturi GeoCities vor ramane active pentru moment, desi situatia este incerta, dupa ce utilizatorii ar putea sa caute site-uri alternative.

Utilizatorii nu trebuie sa isi schimbe serviciul, dar noi incurajam utilizatorii interesati de un plan integral de gazduire web sa isi actualizeze serviciul Yahoo! Web Hosting”, a anuntat compania pe un post online.

Inchiderea GeoCities a adus sfarsitul gazduirii gratuite de catre Yahoo, desi alte servicii ca e-mail-ul au ramas neafectate.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.