In aceasta primavara este de asteptat ca Microsoft sa lanseze un nou motor de cautare, numit Kumo, iar JWT se va ocupa de strategia prin care sa convinga utilizatorii de Internet ca acest instrument de cautare web nu este doar diferit, dar si mult mai bun decat liderii din piata Google si Yahoo.
JWT, parte din WPP Group, este de asteptat sa inceapa campania Kumo in luna iunie si va folosi canale media precum Internetul, televiziunea, presa scrisa si radio.
Analistii preconizeaza ca va pozitiona Kumo departe de competitia directa cu Google si Yahoo si va incerca sa creeze o nisa in interiorul pietei de cautari online.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro