Procentul celor care au recurs la magazinele de pe internet a crescut, in Romania, de la 0% in 2004, la 1% in 2006, respectiv 4% in 2008. Romanii au fost tentanti sa cumpere online carti, reviste, materiale de e-learning, muzica si filme (2%), bilete de calatorie si rezervari la hotel (1%), precum si haine si articole sportive (1%).
Bulgarii ocupa ultimul loc in acest clasament, numai 3% dintre acestia fiind interesati de cumparaturile pe internet, in timp ce danezii sunt pe prima pozitie, aproape 6 din zece cetateni (59%) apeland la achizitii pe internet.
La nivelul Uniunii Europene, 32% din populatia intre 16 si 74 de ani a facut cumparaturi online in 2008.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro
-
Programul complet Grillfest, festivalul de barbeque la care va fi pregătit...
Sursa: wall-street.ro