Procentul celor care au recurs la magazinele de pe internet a crescut, in Romania, de la 0% in 2004, la 1% in 2006, respectiv 4% in 2008. Romanii au fost tentanti sa cumpere online carti, reviste, materiale de e-learning, muzica si filme (2%), bilete de calatorie si rezervari la hotel (1%), precum si haine si articole sportive (1%).
Bulgarii ocupa ultimul loc in acest clasament, numai 3% dintre acestia fiind interesati de cumparaturile pe internet, in timp ce danezii sunt pe prima pozitie, aproape 6 din zece cetateni (59%) apeland la achizitii pe internet.
La nivelul Uniunii Europene, 32% din populatia intre 16 si 74 de ani a facut cumparaturi online in 2008.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro