Mutarea surprinde in contextul in care publicitatea online este destul de imuna la schimbarile provocate de recesiune, dar AOL pare sa fie afectata mai tare decat celelalte companii din industrie.
“Grava recesiune a afectat fiecare colt din economie, inclusiv pe al nostru”, a declarat Randy Falco, CEO AOL.
Compania-mama a AOL, Time Warner, va raporta castigurile din al patrulea trimestru saptamana viitoare, iar analistii se asteapta ca rezultatele sa fie negative.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
NATO condamnă „acțiunile rău intenționate” de pe teritoriul a șapte state membre
Sursa: wall-street.ro