Recesiunea nu pare a fi un motiv major de ingrijorare pentru compania care detine cel mai popular motor de cautare din lume. Rezultatele afisate de Google pentru ultimul trimestru au depasit estimarile analistilor, putand avea un impact pozitiv asupra industriei de publicitate online, potrivit catorva din cei mai importanti jucatori pe plan local consultati de Wall-Street.


Mihai Seceleanu, director general al InternetCorp., considera ca rezultatele financiare afisate saptamana trecuta de catre gigantul Google reprezinta cu siguranta un semn al “starii de santate” a advertising-ului online. “Cu siguranta aceste rezultate vor avea un impact pozitiv asupra industriei de publicitate online. Rezultatele Google nu fac altceva decat sa confirme lucrurile care au fost discutate pana acum - faptul ca industria de media si comunicare se numara printre industriile mai putin afectate de fenomenul economic prin care trecem la nivel mondial la momentul de fata, in conditiile in care publicitatii online i se aloca segmente din ce in ce mai importante din bugetele de advertising”, declara Mihai Seceleanu.


In opinia lui Orlando Nicoara, director general al MediaPro Interactiv, rezultatele Google reprezinta pe de o parte un barometru al pietei de publicitate online, aceasta companie detinand la nivel global mai bine de jumatate din aceasta industrie, pe de alta parte este posibil ca perioada urmatoare sa fie mai dificila decat estimarile actuale.

La randul sau, Clement Nicolaescu, marketing&PR director al ARBOinteractive, este de parere ca rezultatele Google, in sine, nu vor avea niciun impact asupra pietei de publicitate online.



“Google a evoluat bine in ultimul trimestru, in ciuda unui mediu economic ostil. A existat o cerere in crestere pentru serviciile de cautare, veniturile au inregistrat o crestere pe vertical, si am reusit sa eficientizam costurile. Nu putem estima cat va ma dura aceasta perioada de instabilitate economica, dar ne concentram atentia asupra planurile pe termen lung. In acest sens, vom continua sa investim in motorul nostru de cautare, in afacerile din publicitate, respectiv in zone cu o crestere strategica precum display si mobile advertising”, a declarat Eric Schmidt, directorul executiv al companiei.

Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.