Google, compania ce detine cel mai popular motor de cautare din lume, continua sa arate rezistenta in fata recesiunii globale, afisand un profit trimestrial ce a depasit estimarile analistilor, in contextul in care tot mai multe companii au utilizat Internetul pentru promovarea de produse.

"Google a evoluat bine in ultimul trimestru, in ciuda unui mediu economic ostil. A existat o cerere in crestere pentru serviciile de cautare, veniturile au inregistrat o crestere pe vertical, si am reusit sa eficientizam costurile. Nu putem estima cat va ma dura aceasta perioada de instabilitate economica, dar ne concentram atentia asupra planurile pe termen lung. In acest sens, vom continua sa investim in motorul nostru de cautare, in afacerile din publicitate, respectiv in zone cu o crestere strategica precum display si mobile advertising", a declarat Eric Schmidt, directorul executiv al companiei.

Google renunta la reclamele pe hartie

Cu toate ca a depasit estimarile analistilor, gigantul Google a afisat o scadere a profitului trimestrial de 68% comparativ cu aceeasi perioada din 2007. Explicatia oferita de oficialii Google – contextul economic dificil a incetinit dezvoltarea segmentului de publicitate online, informeaza International Herald Tribune.

Profitul net a fost de 382,4 milioane dolari, sau 1,21 dolari/actiune, in comparatie cu cele 1,2 miliarde de dolari, sau 3,79 dolari/actiune, cifre obtinute in 2007. Au inclus in buget cheltuieli aditionale de 1,09 miliarde dolari pentru a acoperi valoarea in scadere a investitiilor facute de Google in Clearwires si AOL, divizia de Internet a Time Warner.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.