Dupa cum arata un studiu realizat de Engage Research si Global Market Insite, rata de completare a chestionarelor pe Internet este deosebit de scazuta si, tocmai din acest motiv, compromite calitatea respectivului test, cat si a informatiilor pe care le contine acesta.
Pentru a fi eficiente si pentru ca respondentii sa le acorde un maxim de interes, chestionarele online trebuie sa contina intrebari care sa se repete, pentru a proba, astfel, atentia acestora, sa contina termeni cheie si sa nu fie foarte lungi.
Engage Research si GMI au examinat ratele scazute de raspuns prin prisma unor studii efectuate pe 550 de chestionare gasite pe Internet. Analistii au studiat lungimea testelor respective, precum si formatul intrebarilor.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro