Biserica romano-catolica imbratiseaza noile media pentru a-si putea transmite mesajul in spatiu virtual.

Vaticanul s-a aratat in ultima vreme receptiv la noile media, printre initiativele recente ale lui Benedict al XVI-lea numarandu-se un Breviar de rugaciuni, exclusiv pentru iPhone, si posibilitatea ca toti cei prezenti la traditionalele intruniri ale tinerilor catolici, desfasurate in fiecare vara, sa primeasca notificari prin sms.

Lansat in urma cu 11 ani, siteul oficial al Vaticanului este una dintre cele mai populare destinatii religioase virtuale fara sa fie, insa, destul de interactiv ca sa atraga si membrii generatiei Y. Canalul de YouTube care urmeaza sa fie lansat vineri in colaborare cu Televiziunea Vatican si postul de radio Vatican isi propune sa ii aduca mai aproape pe tineri atat de adresarile saptamanale ale liderului Bisericii Romano-catolice cat si de stirile referitoare la Sfantul Scaun.

O sursa de la Vatican, citata de DailyMail, subliniaza importanta momentului, adaugand ca decizia Papei de a fi prezent, oficial, pe YouTube, reprezinta un pas hotarator pentru deschiderea catolicilor fata de noile tehnologii.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.