Deloc surprinzator, avand in vedere ca reprezentantii generatiei Y se comporta in mediul virtual ca pestii in apa, 65% dintre tinerii americani pana in 17 ani utilizand frecvent retelele sociale.

Pew Internet and American Life Project, institutie dedicata explorarii impactului internetului asupra copiilor, familiilor, comunitatilor, sistemului de invatamant, de sanatate si asupra vietii politice, a publicat un raport (pdf) care subliniaza tendintele actuale in ceea ce priveste socializarea online. Astfel, in ultimii patru ani numarul adultilor care folosesc o retea sociala a crescut de 4 ori, de la 8% in 2005 la 35% la sfarsitul anului trecut, majoritatea dintre ei folosind MySpace (50%), Facebook (22%) sau LinkedIn (6%) si avand restrictionat accesul public la paginile personale.

Tinerii sunt mult mai deschisi catre noi prieteni si mai activi decat adultii, mai ales in segmentul de varsta 18-24. 49% dintre ei obisnuiesc sa lege noi relatii online, in timp ce adultii se rezuma doar sa ramana in contact cu cei pe care ii cunosc deja.

Atat adultii cat si adolescentii americani folosesc retelele sociale cu precadere in scopuri personale, raspandirea acestora in mediu profesional fiind limitata la comunitati cum ar fi LinkedIn


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.