Pew Internet and American Life Project, institutie dedicata explorarii impactului internetului asupra copiilor, familiilor, comunitatilor, sistemului de invatamant, de sanatate si asupra vietii politice, a publicat un raport (pdf) care subliniaza tendintele actuale in ceea ce priveste socializarea online. Astfel, in ultimii patru ani numarul adultilor care folosesc o retea sociala a crescut de 4 ori, de la 8% in 2005 la 35% la sfarsitul anului trecut, majoritatea dintre ei folosind MySpace (50%), Facebook (22%) sau LinkedIn (6%) si avand restrictionat accesul public la paginile personale.
Tinerii sunt mult mai deschisi catre noi prieteni si mai activi decat adultii, mai ales in segmentul de varsta 18-24. 49% dintre ei obisnuiesc sa lege noi relatii online, in timp ce adultii se rezuma doar sa ramana in contact cu cei pe care ii cunosc deja.
Atat adultii cat si adolescentii americani folosesc retelele sociale cu precadere in scopuri personale, raspandirea acestora in mediu profesional fiind limitata la comunitati cum ar fi LinkedIn
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro