In ciuda crizei economice, preturile nu reprezinta, inca, un criteriu determinant pentru cei care aleg sa "mearga" la cumparaturi pe Internet.
Mult mai importante sunt argumentele economiei de timp si de carburanti, in timp ce promotiile mai generoase decat cele din magazinele traditionale reprezinta de-abia a cincea motivatie a amatorilor de cumparaturi online.
Cel mai putin invocate au fost motivele legate de existenta produselor pe stoc si de disponibilitatea informatiilor despre marfa cautata, arata NewsIn.
Studiul Nielsen a fost efectuat in luna noiembrie, pe un esantion de 1.300 de cumparatori.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro