Comertul online castiga tot mai mult teren fata de cumparaturile traditionale, arata un studiu Nielsen online, potrivit caruia disponibilitatea de a cumpara nonstop si evitatarea aglomeratiei din magazine sunt printre cele mai importante cauze ale acestei tendinte.

In ciuda crizei economice, preturile nu reprezinta, inca, un criteriu determinant pentru cei care aleg sa "mearga" la cumparaturi pe Internet.

Mult mai importante sunt argumentele economiei de timp si de carburanti, in timp ce promotiile mai generoase decat cele din magazinele traditionale reprezinta de-abia a cincea motivatie a amatorilor de cumparaturi online.

Cel mai putin invocate au fost motivele legate de existenta produselor pe stoc si de disponibilitatea informatiilor despre marfa cautata, arata NewsIn.

Studiul Nielsen a fost efectuat in luna noiembrie, pe un esantion de 1.300 de cumparatori.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.