In ciuda crizei economice, preturile nu reprezinta, inca, un criteriu determinant pentru cei care aleg sa "mearga" la cumparaturi pe Internet.
Mult mai importante sunt argumentele economiei de timp si de carburanti, in timp ce promotiile mai generoase decat cele din magazinele traditionale reprezinta de-abia a cincea motivatie a amatorilor de cumparaturi online.
Cel mai putin invocate au fost motivele legate de existenta produselor pe stoc si de disponibilitatea informatiilor despre marfa cautata, arata NewsIn.
Studiul Nielsen a fost efectuat in luna noiembrie, pe un esantion de 1.300 de cumparatori.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Reacția lui Călin Georgescu după anularea alegerilor: Sistemul corupt din...
Sursa: kudika.ro
-
Georgescu, după decizia CCR: Toate sunt scoase din context. Dacă ei spun e...
Sursa: wall-street.ro