Potrivit studiului, unul din trei consumatori sunt dispusi sa publice un comentariu online despre produsul sau firma respectiva, 44% din barbati si 34% la suta din femei se bazeaza frecvent pe evaluarile independente si numarul de stele acordate de catre ceilalti consumatori, iar unul din patru cauta tipul de garantii oferite clientilor, publicate pe site-ul web al companiei respective.
Totusi, comerciantii online par sa ignore importanta din ce in ce mai mare a acestor comentarii si evaluari ale clientilor, 48% din comercianti declarand ca ei nu au nici un mijloc pentru a ajuta la controlul sau influenta acestor evaluari.
Peste 50% din comercianti au recunoscut ca nu monitorizeaza comentariile postate online de clienti pe site-uri web sau bloguri, doar 30% sustinand ca monitorizeaza regulat comentariile si evaluarile publicate pe site-uri web, retele sociale si blog-uri.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Musaca de cartofi: rețeta tradițională românească cu un gust desăvârșit
Sursa: garbo.ro
-
Când un bărbat te iubește cu adevărat, face aceste 7 lucruri în pat
Sursa: kudika.ro
-
Datoria întregii planete a trecut de 320.000 de miliarde de dolari. Care sunt...
Sursa: wall-street.ro