Potrivit studiului, unul din trei consumatori sunt dispusi sa publice un comentariu online despre produsul sau firma respectiva, 44% din barbati si 34% la suta din femei se bazeaza frecvent pe evaluarile independente si numarul de stele acordate de catre ceilalti consumatori, iar unul din patru cauta tipul de garantii oferite clientilor, publicate pe site-ul web al companiei respective.
Totusi, comerciantii online par sa ignore importanta din ce in ce mai mare a acestor comentarii si evaluari ale clientilor, 48% din comercianti declarand ca ei nu au nici un mijloc pentru a ajuta la controlul sau influenta acestor evaluari.
Peste 50% din comercianti au recunoscut ca nu monitorizeaza comentariile postate online de clienti pe site-uri web sau bloguri, doar 30% sustinand ca monitorizeaza regulat comentariile si evaluarile publicate pe site-uri web, retele sociale si blog-uri.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro