Cronos Vocal se activeaza prin solicitarea titularului la Serviciul Clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar.
Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date.
Odata cu lansarea noii solutii de control al costurilor, Orange a introdus optiunea de marire a fontului de pe site-ul propriu, navigarea in sectiunile precum oferta curenta, gama de terminale, programul Orange Thank You sau serviciul de roaming fiind mai accesibila pentru persoanele cu dificultati de vedere.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Reacția lui Călin Georgescu după anularea alegerilor: Sistemul corupt din...
Sursa: kudika.ro
-
Georgescu, după decizia CCR: Toate sunt scoase din context. Dacă ei spun e...
Sursa: wall-street.ro