Cea de-a zecea editie a Ghidului pentru electronice mai verzi, publicat de Greenpeace, arata ca majoritatea companiilor consumatoare de electronice au luat prea putine masuri de combatere a schimbarilor climatice. In ciuda faptului ca marketing-ul verde abunda, multe branduri nu au inca strategii clare de mediu.
Inca de la prima editie a Ghidului pentru electronice mai verzi, din august 2006, au fost constatate imbunatatiri treptate in problema deseurilor electrice, electronice si electrocasnice (DEEE). Cu toate acestea, numai cateva companii se implica intr-adevar in combaterea schimbarilor climatice. Firme precum Motorola, Microsoft, Dell, Apple, Lenovo, Samsung, Nintendo si LG Electronics au ramas mult in urma, neavand planuri de reducere a emisiilor rezultate din operatiunile lor.


Despre autor:

Green-Report

Sursa: Green-Report


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.