Tendinta, constand in principalele elemente ale noii economii virtuale, bazata, printre altele, pe folosirea extensiva a tehnologiei, care va duce, pana la urma, la hiperlocalitatea predicata de Sterling, e fireasca si nu se se putea manifesta, in premiera, mai bine altundeva decat in Asia. Cumparatori din Singapore, India, Australia, Japonia, Coreea si Honk-Kong au cumparat, in ultimele 12 luni, de aproximativ 3.000 de dolari, fiecare, exclusiv online.
90% dintre acestia au declarat, in cadrul sondajului citat de Reuters ca le e mult mai usor sa gaseasca detalii despre produse si, mai ales, discounturi, pe internet, comparativ cu ceea ce pot gasi pe rafturi. 4 din 5, asadar, n-au mai vazut de mult vreme un raft adevarat.
Cei mai cheltuitori asiatici sunt australienii, media de dolari cheltuiti in ultimele 12 luni pe www-uri fiind de 4.160 de dolari. Participantii la sondaj, cu varste cuprinse in 18 si 46 de ani, acceseaza internetul de acasa cel putin o data pe saptamana.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro