Cu toate ca in prezent doar 2% bugetele de promovare ale advertiserilor romani se indreapta spre online, Marvin Liao considera ca acest procent se va imbunatati considerabil in urmatorii ani.
“Sunt foarte entuziasmat de piata de publicitate online din Romania , e un mediu cu un potential urias de dezvoltare. Daca ma uit la alte piete din afara, precum cea din Marea Britanie, unde 15% din bugetele de promovare se duc spre online, si ma uit la noi, unde doar 2% din bugete se indreapta spre online, diferenta este destul de mare. Dar totodata daca vom incerca sa educam piata, sa vedem importanta online-ului, cred ca vom atinge nivelul din UK in 2-3 ani, fata de 5-6 ani”, spune Liao.
La cat estimeaca acesta valoarea pietei de publicitate online, aflati din Wall-Street.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Il Volo ajunge la Oradea duminică, 23 noiembrie, la Oradea Arena – Seara în...
Sursa: kudika.ro