Firmele care vor participa la licitatie trebuie sa fi avut o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani mai mare de 370,968 lei.
Proiectele prezentate trebuie sa fie relevante din punct de vedere al elementelor fundamentale ale unei identitati vizuale (logo, paleta de culori, caligrafie, stil vizual, ghid de pozitionare / ierarhizare a informatiei, stilul fotografiei, inclusiv standardele de utilizare ale acestora), al calitatii tehnice a designului (coerenta declinarilor stilului vizual al unei identitati vizuale in aplicatiile acesteia) si al nivelului de complexitate (numarul de categorii de aplicatii ale unei identitati vizuale tratate de manualul de identitate), relateaza HotNews.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro