Firmele care vor participa la licitatie trebuie sa fi avut o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani mai mare de 370,968 lei.
Proiectele prezentate trebuie sa fie relevante din punct de vedere al elementelor fundamentale ale unei identitati vizuale (logo, paleta de culori, caligrafie, stil vizual, ghid de pozitionare / ierarhizare a informatiei, stilul fotografiei, inclusiv standardele de utilizare ale acestora), al calitatii tehnice a designului (coerenta declinarilor stilului vizual al unei identitati vizuale in aplicatiile acesteia) si al nivelului de complexitate (numarul de categorii de aplicatii ale unei identitati vizuale tratate de manualul de identitate), relateaza HotNews.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
București: Salariile angajaților Municipalității vor fi majorate
Sursa: wall-street.ro