BRD a lansat "A la carte", un nou tip de card ce poate fi personalizat de utilizator. Banca estimeaza ca va emite in acest an peste 100.000 de astfel carduri, ca parte a strategiei de incurajare a platilor la POS.
"Asa cum iti poti personaliza adidasii sau tricoul, nu vad de ce nu ti-ai putea personaliza cardul bancar", a declarat Philippe Lelarge, Directorul Executiv de Strategie si Marketing al BRD. Nu orice fotografii pot fi aplicate, au mai precizat oficialii bancii rosu-negre. "Exista 3 filtre de verificare prin care trece orice fotografie, primul fiind respectarea drepturilor de proprietate intelectuala si a celor de autor. De asemenea, nu vom aplica pe carduri imagini cu conotatii rasiste, sexuale sau politice", a explicat Oprea, conform HotNews.

Banca va lansa un site dedicat prin intermediul caruia sa poata fi lansate comenzile de personalizare, urmand ca in cel mult 10 zile "plasticul" sa fie livrat posesorului.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.