Specialistii in antreprenoriat prezenti pe piata de fuziuni si achizitii si in sectorul HR recomanda oamenilor de afaceri sa-si regandeasca puternic strategia de business si sa eficientizeze operatiunile pentru a putea trece cu bine aceasta perioada, deoarece cei care vor trece de aceasta criza vor iesi castigatori.

  • Doru Lionachescu a afirmat ca s-a intalnit cu multi proprietari care nu erau de acord sa aduca capital in plus in cadrul companiei. “Daca proprietarii nu sunt angajati sa salveze firma, niciun consultant nu poate suplini angajamentul actionarilor. Atitudinea «fie ce-o fi» si «sa lasam firma sa moara» face inutila restructurarea firmei”, a explicat specialistul in restructurare financiara.
  • Proprietarul clinicilor Medlife mizeaza pe ideea ca si in criza lumea plateste mai mult pentru calitate. Pentru a supravietui acestei crizei, companiile trebuie sa se adapteze la modificarea comportamentului cumparatorului si sa lanseze produse noi pentru a crea cerere si pe alte segmente de produse, daca altele incep sa-si scada rata de crestere. El a afirmat ca, in aceasta perioada, clinicile Medlife au lansat si produse de lux - apartamente pentru zona de nasteri -, care se bucura de succes, fiind ocupate in intregime.
  • Intr-o perioada in care cresterea afacerilor nu se mai realiza pe baza majorarii cererii, printre solutiile de salvare se afla un management al costurilor eficient. Mihail Marcu, Business Development Representative Kingston Technology Europe Ltd, sustine ca un departament de cost management ar putea ajuta cu adevarat o companie sa faca fata crizei si sa-si reduca pierderile care altfel ar fi fost mult mai puternice, deoarece, spune el, "cei care vor trece de criza vor iesi castigatori"
Descopera mai multe recomandari pentru antreprenori pe wall-street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.