Banca Transilvania si Google, compania care detine cel mai mare motor de cautare, au demarat campania "Prietenul Google", o premiera pe piata din Romania.
Promotia pune la dispozitia clientilor BT un voucher in valoare de 150 de lei - destinat promovarii afacerii antreprenorilor, pe Internet, prin serviciul Google AdWords - una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet, folosita inclusiv de companii mari.

Potrivit Wall-Street, campania se adreseaza atat actualilor clienti BT ai Abonamentului Bancar IMM, cat si micilor intreprinzatori, care au un website pe care doresc sa-l promoveze. Produsul bancii este destinat antreprenorilor si face parte din platforma anti-criza a Bancii Transilvania, cu ajutorul sau putand fi reduse cu pana la 50% comisioanele aferente operatiunilor bancare.

Clientii Bancii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunt, afisate in motorul de cautare Google, atunci cat este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu.

Publicitatea firmei poate sa apara si in cadrul site-urilor care contin reclama furnizata de Google, daca in cadrul paginii respective sunt cuvinte-cheie selectate sau daca sistemul considera relevanta afisarea reclamei in respectivul loc. Plata se face "per click", fiind licitata o anumita suma de bani pentru fiecare cuvant ales.

Prin Google AdWords, clientii IMM ai Bancii Transilvania pot gasi noi clienti pentru afacere, au controlul asupra cheltuielilor de promovare si, foarte important, reclamele sunt vazute doar de publicul interesat de respectivul subiect.

Mai multe detalii gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.