Business 9 Iunie 2009 22:06
Ministerul Turismului (MT) va cheltui circa patru milioane de lei pentru realizarea companiei de promovare interna a Romaniei, sub sloganul "Turist in Romania".
Potrivit anuntului de licitatie al ministerului, campania ar trebui sa se desfasoare in perioada 1 august – 25 decembrie 2009, iar realizarea ei ar costa ministerul 3.974.790 lei ( respectiv 943.413 euro la cursul afisat de Banca Nationala a Romaniei luni, n.r ), fara TVA. Banii provin de la bugetul de stat.

Companiile interesate trebuie sa fi inregistrat in ultimii trei ani o cifra de afaceri de cel putin opt milioane de lei, si sa fi avut un contract de publicitate in valoare de cel putin 300.000 de euro, sau trei contracte in valoare de 450.000 de eiuro. De asemenea, firmele de publicitate interesate trebuie sa depuna o garantie bancara in valoare de 70.000 de lei si o garantie de executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, potrivit NewsIn.

Ministrul turismului, Elana Udrea,anunta saptamana trecuta, ca pe 15 iunie va incepe o campanie de promovare a Romaniei ca destinatie de vacanta pentru turistii romani sub sloganul "Turist in Romania".


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.