Business 3 Iunie 2009 22:53
Pe fondul crizei financiare si al cresterii numarului de utilizatori de Internet, asiguratorii aloca online-ului bugete tot mai mari, care variaza ca pondere de la 7% sau 25-30% pana la 60% din consumul de marketing.
Tendinte in advertising-ul online

Din perspectiva specialistilor in vanzari, este asteptat un avans ponderii campaniilor de promovare a asigurarilor mai mare ca anul trecut.

“Anul trecut aproape ca nu existau campanii pentru asigurarile de viata. Pe fondul crizei, nici campaniile de asigurari auto nu au avut o prezenta puternica la finalul anului. Anul acesta, pe fondul scaderii bugetelor pe segmentul financiar, ponderea campaniilor de asigurari a crescut, in special cele de viata”, spune Vlad Popa, sales manager in cadrul publisher-ului online InternetCorp.

El a adaugat ca nu este vorba doar despre o crestere a ponderii, ci si despre un avans al bugetelor alocate pe zona de online.

Mai multe detalii despre tendintele din advertising-ul online, gasiti aici.


Cum vad asiguratorii promovarea online

Desi asiguratorii vor miza pe televiziune pentru promovare datorita vizibilitatii pe care aceasta o ofera, varianta promovarii online devine din ce in ce mai atractiva pentru acestia in actualul context economic-financiar.

“Putem confirma cresterea semnificativa a Internetului in mixul de comunicare pentru 2009 fata de 2008. Astfel, exista o pondere medie de 25-30% a online-ului in bugetele totale de marketing alocate in prima jumatate a anului 2009”, a declarat Daniela Dimitriu, directorul departamentului de maketing in cadrul Generali Asigurari.

Mai multe informatii despre cum vad asiguratorii promovarea online, gasiti aici.


De la zero, la 60% pentru promovarea online

Mediul online, implicit campaniile de promovare, au cunoscut o dezvoltare de-a dreptul spectaculoasa mai ales daca luam in calcul faptul ca, de exemplu, in cadrul Eureko Romania, anul trecut nu a existat buget pentru promovarea online, iar la aceasta data in urmatoarea campanie de produs, bugetul poate ajunge si la 60% din bugetul total, dupa cum a explicat Rotileanu.

In urmatoarea campanie de promovare de produs, bugetul alocat online poate ajunge pana la 60% din total, depinde foarte mult de obiectivele pe care ni le propunem si de relevanta platformelor online pe care le putem include in campanie. E o matrice simpla, daca obiectivul este de notorietate si exista buget corespunzator, televiziunea este abordarea cea mai potrivita, daca obiectivul este vizibilitate si bugetul nepotrivit unei campanii TV, o campanie online este mult mai potrivita”, a declarat oficialul Eureko.

Mai multe detalii despre promovarea online din cadrul Eureko Romania, gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.