Din perspectiva specialistilor in vanzari, este asteptat un avans ponderii campaniilor de promovare a asigurarilor mai mare ca anul trecut.
“Anul trecut aproape ca nu existau campanii pentru asigurarile de viata. Pe fondul crizei, nici campaniile de asigurari auto nu au avut o prezenta puternica la finalul anului. Anul acesta, pe fondul scaderii bugetelor pe segmentul financiar, ponderea campaniilor de asigurari a crescut, in special cele de viata”, spune Vlad Popa, sales manager in cadrul publisher-ului online InternetCorp.
El a adaugat ca nu este vorba doar despre o crestere a ponderii, ci si despre un avans al bugetelor alocate pe zona de online.
Mai multe detalii despre tendintele din advertising-ul online, gasiti aici.
Cum vad asiguratorii promovarea online
Desi asiguratorii vor miza pe televiziune pentru promovare datorita vizibilitatii pe care aceasta o ofera, varianta promovarii online devine din ce in ce mai atractiva pentru acestia in actualul context economic-financiar.
“Putem confirma cresterea semnificativa a Internetului in mixul de comunicare pentru 2009 fata de 2008. Astfel, exista o pondere medie de 25-30% a online-ului in bugetele totale de marketing alocate in prima jumatate a anului 2009”, a declarat Daniela Dimitriu, directorul departamentului de maketing in cadrul Generali Asigurari.
Mai multe informatii despre cum vad asiguratorii promovarea online, gasiti aici.
De la zero, la 60% pentru promovarea online
Mediul online, implicit campaniile de promovare, au cunoscut o dezvoltare de-a dreptul spectaculoasa mai ales daca luam in calcul faptul ca, de exemplu, in cadrul Eureko Romania, anul trecut nu a existat buget pentru promovarea online, iar la aceasta data in urmatoarea campanie de produs, bugetul poate ajunge si la 60% din bugetul total, dupa cum a explicat Rotileanu.
“In urmatoarea campanie de promovare de produs, bugetul alocat online poate ajunge pana la 60% din total, depinde foarte mult de obiectivele pe care ni le propunem si de relevanta platformelor online pe care le putem include in campanie. E o matrice simpla, daca obiectivul este de notorietate si exista buget corespunzator, televiziunea este abordarea cea mai potrivita, daca obiectivul este vizibilitate si bugetul nepotrivit unei campanii TV, o campanie online este mult mai potrivita”, a declarat oficialul Eureko.
Mai multe detalii despre promovarea online din cadrul Eureko Romania, gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro