1. Schimbarea de focus: grupul din care face parte Mercadia si-a directionat resursele catre alte proiecte sau s-a concentrat pe alte proiecte strategice, care au interferat cu dezvoltarea business-ului de retail.
2. Scaderea pietei de retail ultimii doi ani: consumatorii s-au orientat tot mai mult catre conceptul de discount, pe fondul crizei economice; desi Mercadia a preluat lantul de magazine de tip discount MiniMax (in august 2010), acesta nu a functionat conform planului - unele unitati au fost inchise, iar altele transformate in supermarketuri, renuntandu-se la conceptul de discount, o miscare surprinzatoare in contextul mai sus mentionat.
3. O competitie puternica din partea retailerilor de cartier, scrie Wall-Street.ro.
4. Un capital pentru investitii si operatiuni insuficient: operatiunile au fost, de asemenea, finantate in mod semnificativ prin „creditele” acordate de furnizori, ceea ce a dus business-ul intr-un final la incapacitate de plata.
- Citeste integral pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro