20 Ianuarie 2012 in Business
Cat ar costa companiile Facebook, Google sau Twitter daca si-ar dezactiva site-urile pentru 24 de ore? Cei de la The Next Web au facut un calcul. Iata rezultatele.

Conform The Next Web, Google ar pierde nu mai putin de 100 de milioane de dolari daca si-ar dezactiva site-ul pentru 24 de ore, avand in vedere ca gigantul web castiga 3 miliarde de dolari pe luna din publicitatea afisata pe motorul de cautare.

In cazul Facebook, pierderile s-ar ridica la 11,7 milioane de dolari, scrie capital.

Daca Twitter nu ar functiona timp de 24 de ore, compania ar pierde 380.000 de dolari.

Amazon si eBay, care au avut venituri de 30 de miliarde de dolari, respectiv 9 miliarde de dolari in 2011, ar putea pierde in 24 de ore 82 de milioane de dolari, respectiv 28 de milioane de dolari.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cat le-ar costa pe Facebook si Google o zi de inactivitate?.


Ultima ora din Business pe 9AM