Conform The Next Web, Google ar pierde nu mai putin de 100 de milioane de dolari daca si-ar dezactiva site-ul pentru 24 de ore, avand in vedere ca gigantul web castiga 3 miliarde de dolari pe luna din publicitatea afisata pe motorul de cautare.
In cazul Facebook, pierderile s-ar ridica la 11,7 milioane de dolari, scrie capital.
Daca Twitter nu ar functiona timp de 24 de ore, compania ar pierde 380.000 de dolari.
Amazon si eBay, care au avut venituri de 30 de miliarde de dolari, respectiv 9 miliarde de dolari in 2011, ar putea pierde in 24 de ore 82 de milioane de dolari, respectiv 28 de milioane de dolari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro