Grupul Carrefour in Romania si societatea Angst au lansat, in parteneriat, franciza Carrefour in Romania, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express.

Parteneriatul franco-roman, primul de acest tip in Romania combina traditia Angst cu experienta si inovatia Carrefour si reprezinta un nou pas in strategia multiformat a Grupului Carrefour: dezvoltarea pe formatul de proximitate - Carrefour Express.

“Acest parteneriat cu societatea Angst este rezultatul increderii in profesionalismul si capacitatea de adaptare a firmelor romanesti si a fost posibil printr-o stransa colaborare a echipelor ambelor companii. Este o colaborare care evolueaza in permanenta in slujba consumatorilor”, potrivit unui comunicat al retailerilor.

Carrefour Express indeplineste in acelasi timp dorinta Carrefour de a fi mai aproape de clienti, de a aduce produsele si calitatea Carrefour in inima cartierelor.

In prezent, Carrefour Romania dezvolta 3 formate de magazine: 23 de hipermarketuri, 39 de supermarketuri (Carrefour Market) si un magazin de proximitate (Carrefour Express).

Citeste si:
Carrefour a înregistrat cele mai mari vânzări din ultimele două...
Carrefour a înregistrat cele...

Primul magazin sub sigla Carrefour Express este Carrefour Express Angst Domenii, deschis ieri, 12 octombrie, orele 8:00.

“Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderenta alimentar, in franciza si suntem mandri sa fim primii care o fac, asa cum am fost si in 2001, primii care au propus hipermarketul in Romania. Carrefour intra astfel pe segmentul de franciza in Romania si in acelasi timp isi consolideaza pozitia in Bucuresti. Intr-o perioada dificila, in 2011, Carrefour a reluat expansiunea si se lanseaza si pe segmentul de franciza, demonstrand o mare incredere in aceasta tara. Cu atat mai mult in aceasta perioada, compania vrea sa fie alaturi de consumatorii romani, cu o oferta comerciala perfect adaptata nevoilor lor”, a declarat Francois Melchior de Polignac, director Carrefour Romania.

“Cel mai important este sa fim corecti cu noi dar si cu clientii nostri. Acest principiu va ramane si pe viitor pentru toate liniile de bussines. Pe piata romaneasca brandul Angst este echivalent cu calitate si siguranta. Cand am inceput, acum 20 de ani, am vrut sa fim numarul 1 in calitate si credem ca am reusit acest lucru!”, a mentionat Sorin Minea, presedinte Angst.

Citeste si:
Fii fericită cu ceea ce trăiești, mănâncă sănătos, roagă-te, iubește
Fii fericită cu ceea ce...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.