Putin inainte de ora 10, in prima zi de dupa sarbatorile pascale, parcarea din fata cladirilor complexului este pe jumatate plina. Carausii scot marfa din furgonete si o transporta catre standuri, acolo unde vanzatorii – romani sau de origine asiatica – o asaza in graba pe manechine si in rafturi. Clienti nu prea sunt, iar comerciantii stau resemnati pe scaune, cu mainile incrucisate.
“Acum stam. Ce altceva sa facem? Clientii s-au aprovizionat inainte de Paste, dar chiar si asa, fata de primele luni din 2010 vanzarile au scazut cu aproape 50%”, spune proprietara unui magazin de textile. In a treia zi de Paste a vandut in valoare de 30 de lei, iar in perioadele cele mai bune a reusit sa comercializeze produse in valoare de 300 de lei pe zi, cu ocazia Craciunului.
Citeste integral pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Visul american, un coșmar pentru europeni. CEO: „Europenii au mai mult timp,...
Sursa: wall-street.ro