Culoare aproape goale, vanzatori care ridica din umeri a paguba si arata standurile doldora de marfa, dar fara clienti, proprietari care se pregatesc sa-si inchida micile afaceri – asa arata, in cateva cuvinte, o dimineata de lucru in Dragonul Rosu, unul dintre cele mai mari centre comerciale din apropierea Capitalei. Ce magazine o duc mai bine in aceasta perioada, cati bani incaseaza zilnic vanzatorii si ce adaosuri se practica?

Putin inainte de ora 10, in prima zi de dupa sarbatorile pascale, parcarea din fata cladirilor complexului este pe jumatate plina. Carausii scot marfa din furgonete si o transporta catre standuri, acolo unde vanzatorii – romani sau de origine asiatica – o asaza in graba pe manechine si in rafturi. Clienti nu prea sunt, iar comerciantii stau resemnati pe scaune, cu mainile incrucisate.

Acum stam. Ce altceva sa facem? Clientii s-au aprovizionat inainte de Paste, dar chiar si asa, fata de primele luni din 2010 vanzarile au scazut cu aproape 50%”, spune proprietara unui magazin de textile. In a treia zi de Paste a vandut in valoare de 30 de lei, iar in perioadele cele mai bune a reusit sa comercializeze produse in valoare de 300 de lei pe zi, cu ocazia Craciunului.

Citeste integral pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.